020210

GRATTIS TILL LINNEA SOM BLIR 18 ÅR IDAG! <3

Linnea kom till lägenheten imorse så hon fick paket + champange! hihi Sen gick vi till skolan, en hel förmiddag med permanent och lite långhår på eftermiddagen.
Sen gick vi på stan en sväng med Lina efter skolan innan vi tog bussen hem till Hedemora. Har ätit smörgåstårta och kladdkaka med hennes släkt osv :) Men nu nyss skjutsade josse och gustav hem mig och nu sitter jag och kikar på partyhattar tills på lördag! Dock inte så jätte stora framgångar. Ska kika på stan i falun imorgon eller på torsdag istället.

Imorgon blir en dryg dag, men rolig på kvällen är jag helt säker på! :)

Men somsagt nu sitter jag hemma på datorn. Mitt internet har gett upp helt och hållet nu... Så bäst att passa på nu medans jag är hemma tänkte jag.

2 dagar kvar tills Niklas kommer hem nu också iallafall :D Såå skönt :) Har verkligen saknat honom de här 2,5 veckorna.

Men nej nu ska jag kika ner till resten av familjen
Hörs en annan dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0