010210

Sitter själv i lägenheten och lyssnar på Bruuuceee :) Funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng eller sätta på oth? Kanske bäst att gå först, annars kommer jag väl aldrig ut sen. För övrigt så är jag sjukt irreterad på mitt internet, kommer inte in på msn och vissa internetsidor fungerar inte. Tog typ en miljon år innan jag kom in på blogg.se
Så ska ringa till telenor sen och se vad de säger. Har ju vart såhär sen förra veckan så måste vara något fel.

Imrogon fyller bästa Linnea år och då ska vi hem till Hedemora på tårtkalas med hennes släkt :) och på onsdag blir det tacomys med tjejerna här :)

Men nu : ut och gå -> ramla pladask på golvet och göra ett tappert försök till armhävningar -> dusch -> mat -> oth maraton hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0