Skratta eller gråta?

Ja det kan man ju undra. Vi satt ute i solen och plötsligt skulle jag och Alex ta tävling och springa till altanen. Och nu på våren när snön har smält är det ju lite vattenpölar, lera osv lite var stans. Vad sjutton tror ni att jag gör då?
Springer, snubblar, och ramlar rätt ner i en lerig vattenpöl. Min fot går typ av och hela jag är lerig och blöt, håret och allt! Man kunde liksom vrida ur mina kläder efteråt.
Och där ligger jag, i vattenpölen som faktiskt inte var så himla liten, skrattar och gråter och skriker på samma gång.
Men kunde ju inte ta mig upp heller eftersom jag först trodde jag hade brutit foten.
Så pappa drog upp mig och jag kan fan knappt röra på foten. Satt mig på en stol i duschen för att få bort leran. Kunde inte ens stå!  Och ja, nu sitter jag här med lindad svullen fot. Hade alex kryckor innan men de är ju en anning korta.

Så blev ingen körning till kupolen inte. Men åkte till dit iaf, efter att ha vilat nån timme kunde jag stödja på foten lite iaf och det var ju bara golfskor vi skulle kolla på.  Och jag hitade ett par också! :) Så nu är jag redo för golfsäsongen. Var lite svårt att prova med en svullen fot bara... Haha faaaan, hur lyckas jag?

Jaja, mamma och Hanna skjutsade mig till falun sen så nu är jag här och tänkte se ett oth avsnitt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0