300410

Hallåhallå, kom hem för ett tag sen, har varit på avenyn och sett cortegen. Ville ju egentligen bara se Niklas och dom men dom hade nr 44 så tog ju ett bra jäkla tag innan de kom. Men sen kilade jag hem, köpte godis så jag kan mysa lite här ikväll med lite vin, första avsnittet av the hills sesong 6 och massa godis. Medans Niklas och dom andra är i kårhuset och har kul, och hör the sounds spela live! Känns bra surt.

Menmen, igår hade jag Niklas kompis Ola på salongen som modell, klippte honom. Tog sin lilla stund men sen blev det bra och han var nöjd. Och idag har jag lagt en bottenfärg på en kund, stylat lite och gjort lite uppsättningar.
Men nu är det bra skönt med helg alltså, blir ju rätt långa dagar.

Nej nu är jag bra sugen på första avsnittet på the hills som kom ut för några dagar sen. Har inte hunnit sett det så passar på nu när niklas ändå är borta !

Hoppas alla får en trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0