<3





Åh vad partsugen jag blev när jag lyssnade på den här låten, så sjukt bra! 

Men nej, ska nog se om det finns något på tv annars sova...
Blir väl förmodlingen väckt när Niklas snubblar in nångång i natt.
Imorgon blir det en sväng ner på stan, måse köpa en ny foundation och så har jag faktiskt inte hunnit in på alla roliga butiker än heller så tänkte släpa med niklas till nordstan imorgon. Fast tror jag säger att jag ska hjälpa honom hitta gardiner för annars har han säkert något viktigt skolarbete som måste göras.... Hoppas det blir ite finare väder bara, har vart regn och mulet idag med.
Men iofs igår var der superfint på kvällen så jag var ute och gick efter praktiken. Lite lagomt slut i benen men pallrade mig ner till meddo och solade 20 minuter och sedan gick jag tillbaka igen. Tog faktiskt inte alls lång tid att gå dit så :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0