270410

Idag har jag rullat, rullat och rullat, permanent alltså. Har nästan lite ont i fingrarna!
Tränat lite på folié också. Ikväll blir det bara mys hemma, till DH. Niklas är och bygger cortege så vettesjutton när han kommer hem.

Det är lite tråkigt väder här i göteborg, hade ju tänkt mig massa sol och värme men det är grått! Varmt är det ju iofs men solen vill inte titta fram.

Har lyckats fastna i resväskan och gjort ett hål i mina leggings med dragkedja längst ner. Och inget hm har dom kvar med silvrig kedja! Jag blir galen, vill bara ha silvriga, gillar inte de med guld... Aja får väl leta vidare, finns ju ett antal hm här, något borde ju ha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0