240410

Har åkt en timme nu. Framme runt halv fyra tror jag. Gud vad jag längtar!

Just nu sitter jag på ett sånt här tågibergslagen tåg nivet, och det finns inga eluttag så får bara roa mig med datorn i 40 minuter till. Menmen, sen från katrineholm blir det x2000 sista biten. Då blir det att skriva klart samupgiften också...

Fan vad stressad jag var imorse, sprang upp och ner till mitt rum tp 10 ggr innan jag fick med mig alla grejer. Pappa uppskattade att resväskan vägde ca 40 kg... Det jobbiga är att det mycket väl kan stämma! haha

Nej nu ska jag läsa lite bloggar, lyssna på musik och sedan äta lite lunch kanske, börjar redan bli hungrig. Dock ville inte mamma åka och köpa grejer till en kycklingsallad imorse och jag vägrar äta en sån där man köper med pasta i! Nej fy, så blev lite annat istället.

Ha en bra helg, det är jag säker på att jag kommer ha!

Alltsåvafan? Nu blev det kusiv stil helt plötsligt, utan att jag gjorde något! Aja orkar inte bry mig så det får vara såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0