230410

Så var sista riktiga dagen i skolan avklarad! Känns mer än underbart.


Christina frågar " är du klar med uppgiften?" "ja, snart." Så har man inte börjat. ;PPppPPp

Hela klassen går och drar sånna där hela dagarna och det är ju så jävla kul men börjar fan bli lite uttjatat nu...


Menmen, efter skolan sa jag förväl till tjejerna och åkte över till Borlänge där mormor, morfar och Petra var. Så åkte med dom hem och fick pannkaka innan Eric kom och hämtade mig och vi åkte och klippte honom. Eller, det var väl jag som klippte kanske :P

Klockan fem var det spinning och jag är lika trött som vanligt efter ett spinningpass.

Nu håller jag på att packapackapacka. Fan vad grejer det blir....
Imorgon ska jag gå upp tidigt! Åker halv 11 och innan det ska jag åka till stan köpa grejer till kycklingsallad (de man köper är inte goda ! ) , åka hem, slänga ihop salladen, åka tillbaka till stan, hämta niklas kavaj hemma hos honom och sen förhoppningsvis komma till stationen innan 10.24.

Nej nu lär jag fortsätta. Går inte superfort här, städar nämligen lite samtidigt :)

Men vi hörs imorgon när jag hoppat på tåget!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0