210410

Ridningen idag gick som en dröm! Hur fan ska jag klara mig utan ridningen nu? Vill ju tävla, vill inte vänta tills i höst!
Men antar att jag kan klämma in några träningar när jag kommit hem från praktiken också :)

Annars idag har det inte häns så himla mycket, går bara och väntar på att få åka till göteborg. Känns som skolan redan har slutat för jag har inget mer i nån kurs att göra! Eller jo, en samhälls upg men ändå.

Imorgon har vi studiedag. Så jag ska åka till stan på förmiddagen, sola och sen kila till mormor och morfar, klippa dom och sen får vi se om det blir nån mer klippning efter det också.
Sen så lär jag väl börja packa också :)



Underbara häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0