170410

Fan jag börjar gråta! Pratade nyss med Niklas som berättade att THE SOUNDS ska komma till chalmers på valborg eftersom dom har en jätte stor fest i kårhuset, men kul att man är 18 och får komma in dårå!!!!! Seriöst, fan vad det suger att vara 17.



Idag iallafall har jag varit i borlänge och bytt mina golfskor, köpte en ny övningskörningskylt och sen fick jag köra bilen till volvo för alex skulle köpa en bmx, han hittade ingen så åkte till falun och volvo där han köpte en. Sen åkte vi till citygross och handlade och sen borlängevägen hem! Har alltså kört hur långt som helst idag, och det gick kanon bra!
Men nu är jag helslut och ska fortsätta med mitt rum, plocka och fixa lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0