150410

Dålig uppdatering här känner jag, men har fullt upp!

I tisdags var det egen hårvård. Jag slängde i lite slingor på iza och så klippte hon mig. Så använde vi ett schampo med röda pigment i på mig för att fräscha upp färgen lite. Lite bättre blev det allt. Hade ett sånt fast brunt när jag hade mer brunbrun färg och det fungerade inte alls bra men det här röda var rätt bra! Så ska nog åka till moduline och köpa ett nån dag. Slipper man färga lika ofta, tummen upp för det!

Igår hade vi hoppning och det gick verkligen hur bra som helst, skönt, eftersom det var sista hoppningen på ett tag nu innan jag åker till göteborg.

Idag har vi haft företagsekonomi och idrott, sen för en gångs skull var det god mat!

Gjorde en idrottsuppgift när jag kom hem och sen tog jag cykeln till stan och kikade lite. Att cykla på en cykel utan luft är fan inte kul... Och som grädden på moset började det regna när jag cyklade hem också...

Nej nu ska jag gå och slänga i en tvätt, sen blir det flyttpackning, mat, dusch, oth osv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0