120410

Idag sov jag till tio! Det var så skönt, gick upp gjorde frukost och kollade på oth. När man väl börjar kan man ju inte sluta! Vid halv 1 tiden kilade vi till skolan, gjorde lite långhårsuppsättningar och hade utvecklingssamtal.
Det har vart kanonväder här idag med, synd man inte kan ta en springtur bara... Dumma fot!

Och nyss ringde mamma och gjorde mig ännu mer stressad än vad jag redan är över allt med flytt och praktik och sånt. Nu ska vi tydligen flytta ut redan den här helgen!
Jaja vi får se hur det blir.

Idag har jag lagat mat för en gångs skull! pastasås med bacon, majs, paprika och ärtor. Kanske inte låter så gott men faktiskt så är det det!

Har sett oth även nu på kvällen ( måste låta som jag inte gör annat! )

Men nu börjar Louis vuitton spring/summer så ska kika lite på den :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0