100410

Har nyss ätit oxfilé och potatisgratäng! Underbart gott, speciellt potatisgratängen som jag själv gjorde! Måste få skryta lite för den blev helt perfekt den här gången.

Ikväll blir det mys hemma medans alla andra går på hotellet och skakar sina rumpor i äkta 70-80 talsanda.
Kul att man fortfarande har några (JÄTTEMÅNGA) månader kvar till 18....

Imorgon ska jag styra bilen till kupolen, två flugor i en smäll! öva på körning, och få mamma med att betala nya golfskor.
Nej men faktiskt så måste jag ta tag i körkortet snart känner jag. Köra rakt fram det kan jag ju, men är nog lite mer parkering, stadskörning och sånt jag behöver träna på. Och möjligen att hålla hastigheten lite bättre...
Imorgon ska jag försöka tänka på allt och köra så mamma slipper sitta med andan i halsgropen hela vägen.

Volvo C30 verkligen en perfekt första bil! Och så snygg, den måste jag bara köpa sen nångång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0