090410

Träningsverk!
Afrodansen igår var så mycket jobbigare än vad jag trodde! Efter en halvtimme kände jag "Hur fan ska jag orka ett till pass efter det här?"
Men kul var det och afron var ju mer kondition och pushen är mer styrka så det gick bra ändå.
Och när man kommer hem och ska äta och känner att man knappt orkar lyfta gaffeln till munnen, då har man väl tagit i tillräckligt?

Ikväll blir det spinning och sen hem och äta Entricote. Och så måste jag slå en pling till baby också, han har tenta imorgon! Jag tycker ordet tenta låter så läskigt, så himla stort på något vis. Kan man inte bara kalla det prov liksom?
jaja, och på Söndag har jag och Niklas ETT ÅR! <3 Helt sjukt hur fort tiden har gått... Men tiden går väl fort när man har kul antar jag :)

Puss

Nääe vad fan gjorde jag nu då? Äsch ni får stå ut med att texten ser ut så här, jag är inte så teknisk av mig och vet inte hur man får bort det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0