woops!

näeej vad har jag gjort?
Hittade inte det jag skulle men ni kan ju bara gissa vad jag kom hem med istället...
Men nej absolut inte ! Hur kunde ni tro att jag skulle köpa ett par skor? :O

Haha, såhär blir det jämt. Men den här gången var det ett par stövlar och det behöver jag ju faktiskt. eller inte behövde kanske men ville iallafall.
Har ju bara ett par svarta med klack och vem orkar gå runt med klackar varje dag liksom?
Och sen har jag ett par gråa också så nu köpte jag ett par svarta utan klack :)
Och så var de knähöga, provade ett par lårhöga som också var fina men sen bestämde jag mig för de andra istället.
Jag hade ju även tänkt visa lite bilder men nu är det så att jag har tappat bort min kamerasladd så jag ska ta och vända upp och ner på huset/lägenheten/alla väskor osv så ska vi se om vi kan ordna det sen :)

Om en timme blir det Svenska hollywoodfruar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0