110909

Så var svenskan imlämnad iallafall, även om jag finslipade lite på den in i sista sekund! Gick till skolan klockan 8 imorse, haha! Och inte blev jag nöjd med det heller, men vadfan nu får det vara så.
Dagen rullade på och jag tog bussenvid 3 från borlänge hem.
träffade på Lisa en sväng på stan och så kom Pappa och hämtade mig och vi åkte och hämtade mitt paket från bredbandsbolaget. Den här gången lyckades de iallafall skicka ett modem som fungerade!
Härligt, så nu mina vänner kommer jag att ha internet även på veckorna när jag är i Falun :)

Nu har jag jätte tråkigt men ska snart skjutsa hanna till stan ( avundsjuk, är jätte party sugen ) men då tänkte jag passa på att köpa sånna här goda melongodisar som bara finns på sött & surt. Sen hem och mysa till Idol och sen kändisdjungeln, få se vad det kan vara för något.

5 månader med Niklas idag! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0