.

Blev ingen springtur, tog en promenad istället, känner att jag börjar få ont i halsen så kanske var lika bra. När jag kom hem hade Linnea kommit också så jag hoppade in i duschen och sen gick vi ner och tvättade. Lät som att hela tvättmaskinen skulle explodera så vi sprang snabbt därifrån !
Salladen blev jätte god! Feta ost, oliver, avocado, paprika, tomat, gurka, sallad och kykling! Så nu är jag lagomt mätt och när Linnea har diskat klart ska vi se på film.

Kom på att vi inte alls har sovmorgon imorgon... Hade svenska förstå på morgonen så det innebär att vi får hål mitt på dagen, och det är före lunch också så det blir nog typ 3 timmar..

Idag har vi haft färg lära hela dagen. Så kul att vi äntligen börjar med färg! Men idag vart det mest teori och så två färg demostrationer. Så har setat hela dagen, lite jobbigt och ont i rumpan får man av stolarna !

Här kommer lite fler bilder på lägeheten iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0