Tillbaka!

 
Kom hit runt halv 6. Slängde bara in grejjerna och så drog jag på mig träningskläder och började gå. Jag gick till stan. Till solstudion närmare bestämt. Blev så sugen på att sola så tog några minuter i solariet när jag kom fram.
Sen orkade jag inte gå hem så jag tog bussen. Men det tog iallafall 35-40 minuter så det fick räcka.
Fortfarande ingen Linnea här så ska hoppa in i duschen, käka lite mat och sen blir det idol :)

Men det var iallafall jätte skönt att gå. Ska försöka gå minst en halvtimme varje dag nu framöver förutom de dagar jag gör något annat på. Som till exempel imorgon för då rider jag ju istället :)

Men nu lockar duschen!
Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: linnea

jag kommer i morrn :)

2009-09-22 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0