Nuni blire uppdatering!

ojojoj, vart ska vi börja?

Flytta till Falun och fix i lägenheten!

Oranget it is!

På kvällen blev det avskedsfest i Nås för fyra flickor som har tagit sitt pick och pack och lämnas sverige för Asien i tre månader!



Och i helgen var Niklas hem också! inte sett honom på tre veckor :O Underbar helg blev det och vi hade en hel drös med saker vi skulle hinna med så på lördagen gick vi upp 8!
Klockan 10.00 hade golfskorna åkt på och vi slog ut på första tee. Tog en runda med Niklas föräldrar. Gick riktigt bra för mig faktiskt! Men surt att jag aldrig kan koncentrera mig om jag får ett dåligt utslag.. Så på sista hålet sket sig planerna för en sänkning..

Sen åkte vi till stan, lunchade med olle, såg lite på vasaliden invigningen, åkte hem till mig, fikade med mina föräldrar och Alex hade nog längtat lika mycket efter Niklas som jag hade gjort! haha
Sen åkte vi upp till Falun så han fick se våran fina lägenhet :)
Och sedan efter typ världens knäppaste trafikdag kom vi hem och jag tog fram saxarna och putsade till Niklas hår.
Men på söndagen åkte han hem igen:(
Men en bra sak är ju att när han kom hem i fredags så gick han in och kollade om det hade kommit några erbjudande på någon lägenhet eftersom han fortfarnade inte har fått tag på någon.
Och tamesjutton så hade han fått en då! :D:D:D
Jag menar i göteborg är det inte direkt lätt att få en lägenhet men nu äntligen är det löst! :D
Dock får han den inte förens 1 November men det är ju helt perfekt eftersom Jimmy Shoo för H&M är den 14 ! haha nej vad elakt det där lät...


Men sen på söndagkväll åkte jag upp till Falun själv eftersom Linnea hade blivit sjuk.
Åkte rätt tidigt så när jag kom upp tog jag mig en springtur till roxnäs udde. Var jätte fint väder, så fint där ute! Passade på att ta lite bilder men dock bara med mobilen.



Sen på måndagen var det dags för skola igen.
På brud och maken tränade vi läggning med curler och gjorde sedan en frisyr av det hela.
Så här blev mitt:


Och i Tisdags åkte vi Husbyringen med skolan. Helt okej faktiskt. Och på kvällen där kom Linnea upp till Falun :) Så jag slapp sova själv ännu en dag!

igår efter skolan åkte jag hem för att rida som jag gör varje onsdag. Det gick väl okej, vart så jäkla slut i slutet så orkade inte kämpa mera ! Och Indiana med för den delen och då blir det ju ännu jobbigare för mig med.
Efteråt kunde jag knappt gå för jag var så slut! Helt jäkla svettig. Många som tror att det inte är jobbigt att rida men kan lova att vissa gånger är det i samma klass som en springtur!

Sen på kvällen ringde Niklas som var eh, ja väldigt pratglad! haha Pratade så länge att mitt batterie tog slut, och inte sjutton tog jag med mig laddaren hem heller. Men hoppas han hittade hem sen där på onsdagsnatten ;P

Idag är jag hemma från skolan.
Så nu ska jag ta tag i svenska arbetet som ska lämnas in på fredag.

Nu har ni allafall fått höra lite om vad jag har gjort under den här tiden jag inte vart så aktiv här i bloggen.
Och ett rätt så långt inlägg skulle man ju kunna kalla det här ;P



Kommentarer
Postat av: Linnea

Glöm inte att jag också ska med på Jimmy Choo ;)

2009-09-10 @ 18:32:44
Postat av: carolina

haha nejdå, men det stora problemet är ju bara vart du ska bo... Tror inte du vill bo med mig och Niklas direkt.. haha!

2009-09-11 @ 19:20:31
URL: http://caroliiinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0