Hemma

Nu har jag precis kommit hem till Hedemora. Internet! wiiiho haha, vilken jäkla datanörd man är!
Men mitt mobila bredband har iallafall kommit nu så efter helgen kör vi igång med alla uppdateringar om förra helgen, bilder på lägenheten osv.
trodde mina axlar skulle trilla av idag när vi åkte hem. har typ världens största väska för vadå, två dar? haha Ett fyllo på buss-stationen i borlänge frågade om jag och Linnea skulle resa till Medelhavet...

Men nu är jag hemma och om endast 1 timme och 8 minuter kommer min sötnos hem ! <3 Om jag har längtat. Dock blir det bara en kort visit, han åker redan vid halv 11 tiden på Söndag. Men jag är glad för varje minut jag får iallafall :)

Så helgen stavas NIKLAS och inte ett endaste blogginlägg tänker jag bjuda på. Håll ut tills på måndag! :)

Ha en bra helg alla söta! :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0