Hemma!

precis kommit ut ur duschen och nu väntar jag på att maten ska bl klar, är vrålhungrig! Det blir köttfärssås, som jag bestämde :) Alltså det är typ min favoritmat nuför tiden!

tävlingen då, känndes rätt bra när jag red fram men sedan på framhoppningen stannade hon på de enklaste hindrena och var inte alls framåt. Väldigt mjukt underlag så kan ha varit något med det också.
Och sen typ när det var 2 innan mig. Så var det en tjej som kraschade rätt in i ett hinder och flög av och fick hästen över sig! :S Hon blev medvetslös på en gång :( Asläskigt, så efter att de gjort typ hjärt och lungräddning ett bra tag kom äntligen ambulanserna iallafall. Nej usch där insåg man att det faktiskt är en rätt farlig sport man håller på med.
Men då vart det ju pauser och allt sånt ett bra tag! Tävlingen stog nog stilla minst en halvtimme. Så då vart det ju att börja om sen när vi väl startade igen. Då känndes hon dock lite bättre.
Sen på banan då, stoppade på första:(
Men sen gick resten asbra och hon hoppade jättefint! Kom igång med galoppen lite mer efter när jag blev lite arg på henne.
Synd att jag inte sa till innan, så blev det tidsfel också i och med stoppet. Så 8 fel totalt... Men är ändå nöjd om man bortser från första hindret. resten av rundan var riktigt bra! :)

Nu ska jag äta!
Åker nog till Falun rätt tidigt sen så slänger nog upp någon bild sen när jag kommer dit :)

Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0