280909

Just nu sitter jag här med datorn iknät, tobias sitter med datorn i knät, Linnea sitter med datorn i knät.
Vi sitter med datorerna i knäna helt enkelt. Måste se lite roligt ut tror jag :P
Idag åt vi jätte god mat! pommes frites, något slags kött och café de paris sås! Linnea och Tobias lagade mat så jag kunde bara sätta mig och äta sen! Skööönt.
Det är sånt man uppskattar nu när man annars måste laga sin egen mat. okej vi äter ofta matlåda men iallafall.

Efter att vi hade mött tobias på tågstationen åkte vi och handlade. Bland annat glass som vi tänkte ha till idol, just glassen tog tobias i sin väska när vi åkte hem för den fick inte plats i påsen.
Haha, efter maten packade han upp sin väska och vad låg där då? Jo glassen! haha den var ju bara lite smält. Aja
Nu håller Linnea på med fruksallad och så ska vi äta det sen  :) efter idol blir det svenska hollywoodfruar.

Idag hade vi make på morgonen. Började med ögon idag, jätte kul! Sen på eftermiddagen kom Eric till Falun och ställde upp som klippmodell. Det vart jätte bra tycker jag faktiskt! Efter det var det föna vågor/ volymföning eller annat man ville träna på. Men Linnea ville få av lite hår så jag klippte henne efter det också :) Så vi klippte av allt som var nedanför hennes riktiga hår. Fortfarande långt och nu blev det mycket tjockare och fräschare!

Imorgon kör HV2FA på nördstyle på klassfotot.
haha, fyfan vad fula vi kommer vara!

Men dags att göra lite nytta, ha det så bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0