240909

Hej!
Idag hade vi FMS på idrotten, alltså massa tester hit och dit.
Och tammesjutton så klarade jag mitt rekord på sit ups! :D Gjorde ju samma tester förra året med Andreas men eftersom vi har bytt lärare så gjorde vi om det idag.

140 sit-ups! :D Känner mig lite stolt faktiskt. Gjorde 135 förra året och jag trodde aldrig jag skulle klara det igen! Men är man envis så är man.
Sen efter skolan var jag ut och gick också. Ner till runn och sen efter vattnet in till stan. Men ville inte ta bussen från stan så började gå hemåt och så hoppade jag på bussen från halva vägen hem. Så blev en bit idag faktiskt!

haha sen nu var jag och Linnea till Lidl och köpte lite godis och så tänkte vi börja gå hemåt för bussen skulle inte komma. Så vi gick en hållplats, stod och väntade typ 5-10 min, ingen buss kom, så gick en hållplats till och väntade där. Haha bara det att då är vi en hållplats från där vi ska hoppa av och det var ca 500 meter dit!
Men jaja, vi tyckte det känndes värt att vänta på bussen och sen åka 45 sekunder, jajjamen!

Nu sitter vi och väntar på att idol ska börja. därför vi laddat med godis ;) eftersom vi inte är här på fredagar och lördagar så börjar vi helgen på torsdagar istället! Myyys

Justja nu har jag hittat min kamerasladd också! Linnea som hade städat undan den -.- 
Men just nu är det något krångel så laddar nog upp dem när jag kommer till Hedemora imorgon.

Nu blir det lite plugg tills idol börjar.


 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv: Mm, rättså snygga var dom :) Dock såg dom inte ut som jag hade förväntat mig, trodde att dom skulle vara mer beige än vita. Men men , sånt som händer :)

2009-09-24 @ 21:36:07
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0