210909

Blev inga bilder igår, åkte upp med Linnea rätt sent istället. Och eftersom jag hade gått upp så tidigt slängde jag mig i sängen på direkten.
Skulle ju åka buss, men efter att ha väntat i typ 40 minuter och blivit jätte arg för att de inte kom ringde jag kundtjänst och var jätte sur, sen kom jag på att det var söndag.. Haha!
Så kan det gå när man aldrig vill erkänna att man har fel.
Imorse gick vi upp halv 8 :) Skööönt. Vi hade make på morgonen så behövde inte sminka oss.
Sen nu på eftermiddagen så hade vi klippmodeller. Jag klippte Hanna och det blev bra. Klippte typ bara topparna, men klippte upp det lite mer och sen klippte jag in en lugg och lite mer inklippt vid ansiktet. Jätte fint med lugg på henne iallafall!
Nu har jag lite rast och ska väl gå in och rulla lite permanent snart. Dock slutar vi ju om ungefär en halvtimme så kommer inte hinna så långt.
Sen ska Hanna och jag till kupolen och shoppa lite. Eller jag ska leta efter EN sak och hittar jag det inte ska jag ite köpa något mer! Sparaspara nu tills jag ska till göteborg. Men vi skulle köpa lite till Alex eftersom han har skolfoto på torsdag och mamma skulle inte hinna upp innan.
Sen åker jag hem med henne, har ju studiedag imorgon.

Men nu lär jag nog gå tillbaka!
Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0