190909

Hallå!

Igår efter skolan tänkte vi gå hem och packa ihop lite grejjer och sen åka hem på en gång. Men både jag och Linnea kännde att vad sjutton ska vi göra hemma? Varken jag eller Linnea har ju ett rum här hemma längre så vi bestämde oss för att slå på en film och vara kvar ett tag.
Jag var dock astrött så jag somnade och vaknade klockan 3!
Men sen somnade jag igen och när jag vaknade 1 timme senare sov Linnea också. Haha men då var vi tvungna att rycka upp oss och gå till bussen.

Så var hemma 5 och då åkte vi och köpte färg till mitt rum (eller förra rum)  som Hanna nu ska ta. Blev en nougat färg typ, blev iallafall jätte fint där inne !
Synd att inte jag ska bo där nu bara :P haha
Jag ska ju sova nere där mamma och pappa sover nu och så ska dom flytta upp där hanna sover. Så alla byter plats lite nu. Men jag har väl inget att säga till om.
Men att ha hela undervningen för sig själv är ju inte så illa det heller. Och så kommer jag ju bara bo där två dagar i veckan också.

Idag har jag ingen anning om vad jag ska hitta på..
Ikväll ska jag till stallet bara och fixa indiana till imorgon. Så hon är fiiin, och så måste jag packa allt som ska med. Kommer bli astidigt. Startar 4 i första klassen så lär väl gå upp runt halv 6 tiden imorgon! menmen, kul ska det bli! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0