170909

Hej alla söta!
Idag hade vi idrott på morgonen, gick en vända med stavar och sen spelade la lacross. Kul! Älskar att alla i våran klass är så sportiga av sig för det blir verkligen kul att göra sånt här när alla kämpar!

Sen hade vi en slapp engelska lektion och så slutade vi 2 :)
Gick hem och slappade ett tag sen tog jag bussen ner på stan och kikade lite. Hittade inte det jag sökte så (hör och häpna) jag åkte hem igen utan att köpa något!
Nu ligger jag i soffan och ska ta och ringa Niklas tänkte jag. Sen blire idol också :)

Igår hade vi en riktigt rolig brud och make up lektion.
Vi jobbade i grupp och skulle styla en brud och en brudgumm inför ett bröllop då med tema.
Någon gammalt
Något nytt
Något lånat
Något blått

Vi fick något nytt så körde på en lite rufsig hög frisyr på bruden och lite lika på killen med rufsig surfar stil.

Såhär blev det iallafall:


haha, fanny och våran snygga kille var lite lika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0