160909

Hallå, ligger helt död i soffan och är typ så mätt så jag tror jag ska sprängas!
Efter redovisningen på svenskan hade vi ju som sagt tre timmars hål så vi åkte in till stan och kikade lite. Finns så sjukt mycket snygga höstkläder i butikerna nu som jag vill ha men dock räcker inte mina pengar särskill långt... Hittade ett par stövlar iallafall som var höga, ungefär till ovanför knät, precis som jag vill ha så få se om jag ska köpa dom, sen en jätte snygg skjorta på mq som jag också är väldigt sugen på. Men vi får se.
Sen så hade vi tänkt åka tillbaka till skolan och äta men eftersom det aldrig är god mat så skippade vi det och köpte pizza på ica istället.
Som vi precis har proppat i oss alltså.
Börjar om en 20 minuter tror jag så ska läsa lite bloggar först nu bara. Och packa lite, ska ju hem på hoppträning ikväll. Kulkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0