140909

igår åkte jag till Wiliam runt 4 och klippte han. Riktigt snygg blev han!
efter det åkte jag ut till Hamre och hopptränade. Gick hur bra som helst så det känns riktigt bra inför nästa helg då det blir tävling i Säter.
Efter träningen var det bara att skynda sig hem, packa det sista och slänga i sig lite mat, var väl hemma 10 minuter kanske.
Sen åkte vi och hämtade Linnea. Mamma var snäll och skjutsade oss till Falun eftersom klockan var 9 och sista bussen går 7. Så stannade vi och handlade lite innan också så kom väl till lägenheten runt 10.
Hoppade in i duschen och sen ringde jag Niklas men eftersom han tydligen hade festat till klockan 6 på morgonen den dagen så låg han och sov när jag ringde, så ska nig slå en pling senare idag tänkte jag.

Idag på brud och make gick vi igenom rengöring och foundation. Jätte ovant att sminka någon annan ju men det var askul iallafall.

På efteriddagen fönade vi vågor som för en gångs skull gick bra idag! Så det var faktiskt en gnutta kul också!  Vart klar lite tidigare så fick sluta runt 3.

Lite senare idag åkte jag och Linnea och handlade lite, man känner sig så vuxen när man går runt där i matbutikerna.
Sen åkte vi hem och lagade kyckling supreme som Linnea ringde till Vasaskolans kök och frågade om receptet ;) AAASSGOTT iallafall !

Sen så har jag diskat och nu ligger jag och Linnea här i varsin soffa med lappisarna iknät. Haha
Snart ska jag gå och läsa igenom färg boken som vi skulle göra tills imorgon. Sen blir det svenska Hollywoodfruar klockan 9 :)

Men nu känner jag att det här börjar bli ett rätt långt inlägg så ska nog sluta nu.
Kom på att jag inte visat några bilder på varken sovrummet eller köket heller så det kommer nog någon dag framöver :)

Och justja idag fick jag mina kort som jag beställde också! Massa gamla roliga och lite nya också :D Så hade vi fått ett vykort av Linneas föräldrar som vart i Rom också. Haha det enda vi får som post förutom reklam..


Kommentarer
Postat av: J e n n i e

lägg upp mer bilder :D

2009-09-14 @ 23:04:12
URL: http://jenniebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0