030909

Igår efter skolan hoppade jag på bussen hem till hedemora och pappa kom och hämtade mig i stan. Åkte hem och fick se mitt rum en anning ner rivet... Flyttar ut i 3 dagar och se vad som händer? haha aja, jag fick mig en sängplats på kvällen sen iallafall.
Ridningen gick iallafall väldigt bra och det var hur kul som helst!
Och så anmälde jag mig till säter den 20 september också! Så nu äntligen ska vi ut och tävla! :D
Sen när jag var hemma passade jag på att ringa niklas också <33 Inte långt kvar nu!

Sen blev det bussen tillbaka imorse, sprang upp i lägenheten och böt till idrottkläder och sen sprang vi ner till skolan. Rolig lektion! Men jag börjar få ont i halsen så kände att jag egentligen skulle ha tagit det lite lugnare.
Och som våran idrottslärare sa, "oj vad alla som tror att frisörer inte kan skita ner sig och bli svettiga på den här skolan skulle ha sett er idag alltså! "
Haha  alla typ slängde sig efter bollen och la sig i gräset osv! Alla var helt blöta och gräsiga efteråt! Men kul var det!
Nu har vi engelska sen slutar vi för dagen, får se om Linnea och jag kilar upp i skogen och plockar blåbär då! :D Vi hittade ju ett jätte bra ställe, eh ja när vi gick vilse;P Och det är ju jätte gott att ha färska blåbär på gröten osv så hoppas vi hittar en massa, sen lär vi städa lite ikväll också så det är fint när vi kommer tillbaka på måndag. + Att Niklas ska komma och kolla i helgen också ;)
Men nu börjar vi om tre minuter så kanske dags att slita sig härifrån!
Tjiiing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0