020909

Dagarna i Falun rullar på, i går tog jag och linnea våra racer-cyklar och trampade oss till staden där jag fyndade en röd dunväst från everest. Och så var vi ner på loppisen också, 3 filmer för 30 kr! Och de var bra filmer också. Så de ska vi kika på någon dag framöver när vi får tid över.
I måndags i skolan hade vi med oss bröllopskort från någon vi kände. Jag tog mormors kort och sen så gjorde vi deras frisyrer, kul ! Sen på eftermiddagen klippte vi skägg och sen var det eget arbete, jag tog fram spolarna och topp-papprerna och rullade lite.

Igår hade vi färglära hela dagen. Kul att börja med det nu också!
Efter skolan åkte vi till stan igen, dock med buss denna gång, orkade inte cykla även fast det bara tar 15 minuter..
Vi gick runt och kiade lite sen handlade vi lite mat och sen åkte vi hem och bakade! Vita chokladbollar som de säljer i skolan som jag och Linnea bara älskar! Så nu har vi kommit på hur man gör och dom vart asgoda.
Sen hamrade vi och spikade en massa. Fick upp 4 tavlor och en hylla efter lite problem med dumma skruvar osv... Men fint blev det!

Idag har vi haft två sega lektioner men nu snart har vi brud & make iallafall. Sen är det jag som ska ta bussen hem till Hedemora igen för att träna lite dressyr. Imorgon har vi sovmorgon så det gör inget att jag behöver åka buss då ju. Blir ju ändå samma tid.

Imorse gick vi upp halv 8! haha alltså 1 timme innan vi skulle gå. Förut gick vi upp 07.15 och då vart vi klara i god tid innan, så nu tänkte vi testa att gå upp senare men självklart var vi jätte sega då och kom försent... Och jag hade klackar så hade inte lust att springa till skolan heller. Men Annelie är så snäll och skrattade bara när vi sa "Vi håller på att testa vilken tid vi kan gå upp ;) "

Mobilt bredband är iallafall beställt så det kommer nog om en vecka eller något. Då blir det bättre uppdateringar vet ni, men tills dess får ni hålla ut!

Tjiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0