Vaccinera sig eller inte?

Sitter och kikar på the voice, de pratar om det här med att vaccinera sig eller inte. Jag tycker precis likadant, jätte läskigt att man ska kunna få så mycket biverkningar osv.
Vi ska ju få vaccinera oss i skolan men jag känner verkligen inte att jag vill göra det!
Känner inte att det är sån jätte stor risk för att man får svininfluensan och sen dårå om man ska bli typ förlamad? :O nej fy, men samtidigt omomom man nu får det då, då ångrar man sig väl att man inte tog det.
Jaja vi får se helt enkelt, men jag tycker det verkar läskigt iallafall.

Har varit klar sen kvart i 8, klar på 1 timme, klar 1 timme innan vi börjar...
Menmen skönt att sitta i soffan och kika på the voice så här på morgonen iallafall :)

Nu ska jag ta en sista titt i svenska boken, prov första timmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0