Rise & Shine!

ahmen synd, vaknade typ nyss, Jag och Hanna kör på spinning nästa vecka istället... Brukar ju låta så haha
Sov iallafall tio timmar! Så skönt :)

Så idag, vad ska man kunna hitta på.

  • Städa, mitt rum ser ut som ett bombnedslag, väskan som jag skulle packa upp igår, den packade jag upp och innehållet hamnade sedan på golvet...
  • Ut och gå, måste ju röra på mig nånting nu när det inte blev spinning
  • Duscha, peela, smörja, ansiktsmask, hårinpackning blabla
  • Klura ut maskeradoutfit

Så lång har jag kommit på listan, kanske lika bra att börja, känns som att punkt nr1 kommer vara en väldigt lång punkt. Men på med partymusiken så kanske det blir roligare, måste peppa tills ikväll, är inte jätte peppad at the moment om jag ska vara helt ärlig, men vi får se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0