201009

Vilken mysig dag!
egen hårvård, Linnea förvandlade mig till brunettcarro och även fransarna och brynen fick lite färg. Skönt att man slipper se ut som ett spöke om man inte har smink på sig nu :) Men brynen vart lite mörka! men det går nog snart ur lite iallafall.
Efter skolan gick vi till Malin där det var tårtkalas för Millan, asgod tårta! :) Det var trevligt men sen var vi tvungna att gå hem och plugga... Engelska prov snart! Men dock blev det väl inte jätte mycket till pluggande, nu sitter vi med varsin dator istället. Väntar på att baby ska ringa och sen blir det DH :)

Imorgon ska vi ha Svenska heeeela förmiddagen! och så prov på fredag, har så himla mycket just nu! Usch på det.

Lite bilder från dagen :)

Kanske inte syns så bra men gjorde en förpigmentering först så jag var röd i huvudet först! Och det var då den fulaste röda färgen jag någonsin har sett! Men som Linnea säger; man ska inte säga något förens det är klart.
Såhär blev resultatet iallafall, jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Marion

Snyggt! :)

2009-10-20 @ 21:49:36
URL: http://composite.blogg.se/
Postat av: hanna

haha va fin du blev!!!!

nu e vi typ lite lika iaf.... ;)

2009-10-20 @ 22:53:10
Postat av: Lisa

men gud va bra det blev, mycket snyggt :)

2009-10-21 @ 16:39:10
Postat av: Anonym

Guuh va fint det blev, du passar jätte bra i den nya färgen :D

2009-10-21 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0