:)

Idag fick jag och Linnea våran första elräkning! :O Och den var inte alls dyr så nu kan vi lungt och fint ta med den hem till våra snälla föräldrar :)

Idag gjorde vi fiskpinnar och ris, mumms! haha på senaste tiden har vi ätit massa som man gjorde när man var liten som vi har blivit jätte sugna på nu! Typ som Frostis, rostade mackor med marmelad och ost och sånt! Pigg på morgonen blir man av det iallafall! Och Frostisarna smakar inte bara socker nu förtiden för de har faktiskt dragit ner på sockret med 33 % Detni ;)
Haha nej Linnea, nu får vi sluta med dom här onyttigheterna!

Nu sitter vi iallafall och kikar på Mammas pojkar, sen blir det inlåst och packning så man kan åka hem direkt efter skolan imorgon :)

Jag saknar Niklas! fast vi bara har vart ifrån varandra 4 dagar! Förstår seriöst inte hur jag stod ut i fem veckor förut! Men om en vecka kommer han igen, min älskling! <3 :)

Tjiing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0