231009

Äntligen lov! :D
Svenska provet gick som det gick.

Nu är jag hemma och packar ihop allt, jag är inte bra på att packa... Tur att pappa ska komma förbi snart så jag kan lassa in i bilen, att åka buss hem med den här packningen hade aldrig fungerat!
Sen ska vi åka till mamma och alex på sjukhuset och hämta dom, vidare till borlänge för att hämta en rullstol som stackarn måste sitta i nu de närmsta veckorna.
Sen blir det fredagsmyyys! Idol, hemmagjord pizza osv :)
Imorgon har jag stalltjänst hela dagen, inte så värst kul men lika bra att få det gjort.

Har verkligen fastnat för den här låten !
( Nu blir Niklas glad ;P )


Nej nu ska jag fortsätta att proppa väskan full, om den nu går och få ner mer saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0