221009

idag är det precis 2 månader sen vi var på coldplay, känns som flera år sen! Saknar det iallafall. Men det här var absolut inte sista gången jag såg dom vill jag lova !

Provet känndes riktigt bra iallafall.
Efter så åkte vi till stan, satte in pengar, handlade, sprang fram och tillbaka till bussarna och hade beslutsångest över var vi skulle åka. Det slutade med att vi åkte hem på en gång.
Har haft ännu mer oc mys nu på eftermiddagen, blandat med lite svenska plugg också iallafall.
Om ett tag kanske vi får besök av mamma, pappa och alex som just nu är på akuten ;S
Alexander hade ramlat med cykeln ( inte så konstigt som han hoppar hej villt ) och gjort illa sig i benet..
Så får se om de hinner komma förbi eller om det tar lång tid på akuten.
Skulle vara bra iallafall så kan jag skicka med dem lite saker hem så man slipper ha så mycket att bära på själv imorgon. är ju rätt mycket saker som ska hem nu när det är höstlov nästa vecka.
Göteborggöteborg! vad härligt det ska bli ! :)

åh nu ringde pappa, alexanders ben var helt av! Så nu har han gips på hela benet och ska gå med de i 6-8 veckor, och hur i hela världen ska alexander klara av det? Jag menar han är ju inte direkt känd för att vara lugn och sitta stilla...
och i vinter då, kommer han väl säkert inte kunna åka skidor, aw min lilla sötnos, tycker så synd om honom!
Så mamma och alex skulle sova kvar på sjukhuset inatt. Så då åker jag nog med dom hem sen på eftermiddagen, kan jag gå hem och packa i lung och ro imorgon efter skolan.

jaja, nu ska vi se klart på oc avsnittet och sen blir det mammas pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0