211009

Godmorgon mina vänner!
idag var jag snabb må ni tro! Gick upp kvart i 7 och var klar vid 8 snåret. Så tänkte ytnyttja tiden och lägga över lite frisörarbeten på usb minnet så man kan få in lite bilder i den där portfolion som de tjatar om hela tiden. Vi behöver ju inte gå till skolan förenst 5 minuter innan vi börjar så nu sitter jag och läser lite bloggar såhär på morgonkvisten.
Nu hoppas jag innerligt att våran svenska lärare har hittat filmen som vi skulle se. Samma som vi har läst på bok. eller ja, på bok? haha det lät ju konstigt, vad skulle man annars läsa liksom?
Aja hur som helst, annars kommer vi få ha nordisk litteratur helahela förmiddan!
På eftermiddan har vi brud och make-up och vi ska jobba med långhår och fästa löshår. Det ska bli kul iallafall!

well, it's time to go!
Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0