191009

Idag make-ade jag Louise på förmiddagen. och hon gjorde min make. Blev bra :)
Drog över lite på tiden så fick bli en snabb lunch och sedan var det dags för skäggklippning och sedan valfritt arbete. Jag och rätt många till valde rast, vet inte om det var något alternativ egentligen men.. Äsch några permanentspolar drog jag iallafall i på en docka innan vi slutade iallafall. 
Blev en hel del färgkarts tittande också. Imorgon är det jag som goes bruuunett ;)  Lite nervös men man kan inte veta utan att testa så here we go.

På eftermiddagen nu har jag pluggat engelska. Fördelen med det här engelska provet är att våran lärare faktiskt har gått igenom vad vi ska ha prov på och tillåmed fått in en liten genomgång så vi vet hur man gör sakerna också! Tummen upp för det (Y)

Sen blev det kycklingfilé, ris, gelé och bea sås, smarrigt!
Och så har jag diskat. Jädrans vad disk vi har! Vi har nämligen inte diskat sen i Onsdags...
Därför har jag nu delat upp det i två omgångar så ska snart göra resten. Skyller på att det inte får plats i vårat diskställ! Men det gör faktiskt inte det.

Jag tycker det är galet snyggt med rött också!



Eller nånting sånt här.

Ja jag har inte bestämt mig än men imorgon får ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0