171009

Hej på er!

Tävlingen idag gick bra, jag uppskattar verkligen klubbtävlingar! Inget krångel alls, det är så skönt :)
Kom hem runt 5 tror jag. Slängde i mig kyckling gryta och ris som fanns. hade inte ätit på hela dagen så var ashungrig.
Trött är jag också. Så vilade lite i soffan ett tag och sen så har jag fixat och donat lite på mitt nya rum. Jag har ju flyttat ner nu så har hela undervåningen för mig själv, sweet :)
Haha, pappa sa åt mig att hänga in alla kläder som jag hade uppe eftersom allt har vart en total katastrof medans vi har flyttat upp och ner och in och ut så har alla mina grejjer stått i vardagsrummet. 
( Alla i hela familjen har nya rum just nu ) Och jag svarade, Men jag har inga kläder här, allt är i falun... Haha blev väl en sådär 30-40 galgar som jag hängde in i gaderoben + 12 par skor, väskor skärp och annat. Så okej, jag har rätt mycket kläder.
Men jag är som alla andra tjejer.
Jag har hur mycket kläder som helst men absolut inget att ta på mig nångång.
Blev iallafall rätt fint här nere.
Fast en ikea tripp skulle ju inte sitta fel heller direkt. Men det blir om ett par veckor.
Eller nästa helg iofs, men då äre shopping till Niklas lägenhet som gäller.


Nej jag är hungrig igen. Ikväll blir det tacos, så ska gå och se om det är någon annan som är hungrig så vi kan börja göra iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0