161009

Sjukt hur fort den här veckan har gått! riktigt läskigt faktiskt.. men jag klagar inte, det betyder ju att det bara är en vecka kvar tills Niklas kommer ju :) Och det är en riktigt possetiv sak i mina ögon.
Svenskan och samhäll idag, gick fort så vid tjugo i 12 knallade vi till bussen i regnet som var försenad, ovanligt? Knappast. Nu är jag iallafall hemma, ska iväg till stallet snart och fixa lite inför Dressyr KM imorgon. Sen blir det hem och mysa! Den här helgen ska jag se till att få sova lite också! det behövs.


Nu ska jag gå och äta massa frukt! Tror jag behöver vitaminer, är så trött om dagarna och jag och Linnea har inte köpt en enda grönsak sen vi flyttade och skolans utbjud är inte heller mycket att hurra över.
Skönt när man kommer hem och det finns lite att välja på iallafall :)



Men! Skrev det här igår, hade tydligen inte tryckt på publicera... Så kommer nu helt enkelt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0