131009

Åh vad skönt det var att sova till halv 8 imorse! Tog mig en liten sovmorgon och jag blev klar i god tid ändå!
Idag har det varit en riktigt rolig dag i skolan :) Gjorde folieslingor med blondering på docka. Så mycket lättare än med balsam som vi har gjort med förut ! Sen så såg vi på en demostration med slingor också.
Slutade tre så då åkte vi in till stan, jag lämnade tillbaka ett spetslinne och sen åkte vi hem igen.
Sen dess har jag pluggatpluggatpluggat! Samhäll och läst klart min bok.
Så nu är jag klar med det, känns bra :)
Sen kom Anna hit och hämtade lite saker och sen blev det mat. eller ja, vi åt matlåda idag, våran micro är KASS, haha tar typ 20 minuter att värma maten ju. Iofs så är den ju inte direkt ny heller så det kanske inte är så konstigt...
Nu sitter vi och kollar på DH, älskaree!

Nej nu börjar det nog igen, vill inte missa en enda minut så ska sluta!
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0