110910

Så var den här helgen över och nu sitter jag här i lägengeten, själv, Förstår inte hur Linnea orkar åka på morgonen när man kan få sova typ 2 timmar extra här! Menmen, iallafall så drog vi bara härifrån i lördags så det är ju inte direkt hemtrevligt nu... diskdiskdisk, flaskor överallt, och inte direkt så fint. Men det får vi ta tag i imorgon, jag tänker INTE göra allt det här själv ;P

Men fredagen då, hann inte blogga mer efter det senaste inlägget, vid två tiden kom josse och Linnea och hämtade mig och vi åkte till stan och shoppade lite.
Kom hem runt halv 5 och så det blev lite stressigt med mat och allt, plus att jag hade beslutsångest för vad jag skulle ha på mig. Men blev den svarta kjolen och rosa klänningen under :) Och när det redan hade kommit lite folk så såg vi att vi hade jätte mycket disk och man kan ju inte direkt ställa sig och diska då, så jag kom på den smarta iden och vi slängde ner all disk i en påse och in i ett skåp... Berätta INTE det för någon! haha
Sen började det rulla in mer folk men blev inte alls så många som vi var från början, och det var nästan tur! haha, lägenheten känndes rätt full ändå.
Men jag hade iallafall jätte kul :)
Våra kära Nynäs vänner kom också! Så kul att träffa dom igen, inte sett dom sen p&l!
Vi fick ett jättefint knivställ och ljus från dom också :) Var ju bra eftersom atta våra ljus numera är i tusen bitar...
Sen fick vi lite annat fint i inflyttningspresent också :) Tack för det!
Och efter en liten lagom nattpromenad till staden och lite väntan där åkte vi hem och kom väl i säng runt 4 nångång skulle jag tro.

På Lördagen åkte vi hem igen. Jag Niklas och Dalle, haha lite småkul att åka bil med två killar som sitter och sjunger på backstreet boys låtar !
Sen vart det två födelsedagsmiddagar, först till Mormor som fyllde 69 varmrätt och efterrätt gick ner där, sen två timmar senare var det bara att förflytta oss till prästhyttan där det var middag för Niklas morfar som fyllde 85. Där skippade vi förrätten och körde på varmrätt och efterrätt... Jag och Niklas var lite lagomt mätta efter det kan jag tala om!
Men trevligt var det.
Sen gick vi hem och såg på fotboll med Olle och Dalle som redan var där. Gaaah vad surt! två mål in som dömdes bort! okej de var ju faktiskt offside men iallafall. Sverige var mer värda att vinna den matchen!

Och idag åkte Niklas igen men han åkte vid halv 5 tiden den här gången så blev ju lite längre än förra gången iallafall. Och det känndes lite bättre att säga hejdå idag iallafall eftersom vi ses redan nästnästa helg igen :)
När tåget åkte gick jag till Petra och klippte henne och sen hem packa ihop lite saker och sen var det min tur att ta tåget. Jag är astrött efter den här helgen så nu ska det bli skönt att gå och sova alldelens strax :)

Vettesjutton vad det är för fel på kameran nu för det går inte att få in bilder på datorn så vi får ta det imorgon eller så om det fungerar då :)

Hoppas ni har haft en bra helg allihopa! :)

Puss


Kommentarer
Postat av: linnea

2009-10-12 @ 12:08:54
Postat av: linnea

ingen som har sagt att du ska det heller (!) :)

2009-10-12 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0