091009

Hallå allihopa! Allt bra med er?
Jag mår kanoners och är på superbra humör! :D
NiklasNiklasNiklas! <33 Några timmar kvar nu bara tills jag får träffa honom! Nu har vi vart ifrån varandra i typ fem veckor !

Vaknade iallafall rätt tidigt idag och försökte somna om men det gick verkligen inte! Så vid halv nio gick jag upp, åt lite youghurt och sen tog jag en morgonpromenix.
Nu har jag typ precis kommit hem så tänkte börja städa lite innan Linnea och Josse kommer upp. Får se om vi kanske följer med Josse ner på stan en sväng, hon skulle shoppa men vettetusan om vi hinner med det. fullspäckat schema idag!
Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ta på mig. Igår när jag var ner på stan så kom jag hem med en svart kjol och ett svart spetslinne. Får se om det kan komma till användning. Hade ju lovat hanna att hon skulle få låna min kjol kväll så nu hade jag ju ingen..
Men jag är fortfarande osäker med när Linnea kommer hoppas jag få lite hjälp iallafall.

1. Rosa klänning med en svart kjol över så klänningen blir som en topp
2. Svart spetslinne med aprikos kjol
3. Svart spetslinne med svart kjol, plus ett smalt skärp
4. Svart kjol med lila spetströja
 
Några allternativ och sen har jag en lila klänning med bara ett axelband som jag också funderar på.
Hm, någon som tycker något?

Nej nu ska jag ta tag i städningen!
Hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Marion

Det första helt klart! :)

2009-10-09 @ 17:37:30
URL: http://composite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0