081009

Äntligen helg! :D
Fick hemupgifter på samhällen imorgon så vi blir lediga! Så skönt :)
Fick sluta tidigar på engelskan så slutade redan vid 13.20 Så i ungefär en timme har jag varit hemma och jag har inte ens tagit av mig skorna än! Ska till stan snart och converse är dryga att ta av/på sig och vi ska ändå städa imorgon. 
Men var inte riktigt medningen att jag skulle vara kvar här så länge, fastnade här som vanligt.
Linne har åkt hem för att jobba idag så jag har inget vettigt för mig. Därför ska jag åka till stan och kika lite. Sen blir det nog en promenad i det här underbara vädret!
Sen plugg ikväll.
Men ja, nu blir det stan. Måste handla lite mjölk och småsaker också.

Kom aldrig hem till oss efter att vi har tvättat föresten...
Haha, det hänger underkläder lite var stans i lägneheten.. Så kan det gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0