071009

Trött!
Sitter här och håller på att somna, ska gå och lägga mig snart.
Igår satt jag uppe och läste en bok vi har på svenskan. trodde den skulle vara klar idag och igår hade ja fortfarande 150 sidor kvar! Så jag läste och läste, men efter 60 sidor gav jag upp :P Jag är verkligen ingen bokläsare så jag slutade och hoppades på att jag hade fel och att den var tills nästa onsdag, och vilken jädrans tur jag hade! :D

Hoppningen idag gick askalas! Tävling i Svärdsjö mayby?

Imorgon står idrott och engelska på schemat, sen är det heeelg för våran del :D Skönt.
Nej nu ska jag se om hanna har något jag kan låna om ingen av mina egna partyblåsor skulle fungera. Sen blir det sängen!

Sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0