051009

Hej :)
vet att jag lovade bilderna igår men jag glömde hela av det ! Jag och Linnea var ute på äventyr och när vi kom hem var det bara mat och en jädrans massa plugg som stod på schemat. Men nu kan jag slänga upp lite iallafall tänkte jag.



Snygga brudar va?


Idag har vi haft färg hela dagen, så kul! Jag älskar verkligen det här!
Och igår fick jag för mig att jag skulle bli brunett. Eller jag har funderat på de förut också men aldrig vågat, men så skulle jag fundera tills idag tänkte jag.
Men så i skolan så fick vi veta att vi skulle ha egen hårvård 20 oktober så då kanske jag gör det då istället. Känns lite tryggare med lärare som kan ta ut en bra färg osv så vi får se :D Är riktigt sugen iallafall!

Idag har vi tvättat och vart runt till grannarna igen, ingen hemma idag heller! Haha alltså vi börjar tro att de inte ens bor här. Ska göra ett försök till lite senare.
Ikväll börjar Desperate houswives äntligen igen ! :D Som jag längtat!

Imorgon ska jag hem, hoppträning på G igen. Sen torsdag och så är vi förhoppningsvis helt lediga på fredag :) Guuuu vad jag längtar till Fredag!

Aja, tjiing!

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHA! Du måste skicka till mig sen!! :D

2009-10-06 @ 21:35:48
URL: http://rrrebecka
Postat av: Jennie

du måste skicka bilderna till mig! :D

2009-10-07 @ 17:45:40
URL: http://jenniebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0