041009


Hej!
Den här helgen har det inte blivit mycket till uppdatering inte!
I lördags var jag alltså med Johanna i åsebo när hon tävlade. Synd att det inte blev någon placering för laget men alla var jätte duktiga ändå :)
När jag kom hem blev det middag hemma med mormor och morfar, pappa gjorde oxfilé. Jag åt och njöt! Blev jätte mycket över också så jag har med mig matlåda till falun nu :)
Idag har det vart en heldag i hamre med tävlingar och krångel hit och dit, men krånglet har jag vant mig vid nu så det gick bra ändå. En posetiv sak är ju iallafall att ekonomin gick ihop den här gången! Så slipper man sitta där och räkna på en massa efteråt. Nu är jag liksom klar med allt så det känns skönt.

Nu sitter jag på tåget till Falun. Linnea kommer upp imorgon så jag får sova själv.
Imorgon är det skola igen och nu hoppas jag att den här veckan går fort för på fredag kommer min älskling hem och på fredag blir det party för fulla muggar! Kommer bli en awsome helg!

Nu ska jag snart byta tåg i borlänge så ska stänga ner datorn nu.
Men imorgon ska jag slänga aupp lite bilder från hur vi såg ut på klassfotot! haha det är något att hålla utkik efter vill jag lova ;)

Ha det så bra allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0