011009

I det senaste inlägget skrev jag hur peppad jag var på att spara till Jimmy shoo, efter jag hade skrivit det åkte jag till hamre på möte och nu ska vi tydligen flytta KM hoppningen till 14 NOVEMBER! Jävla skit.
Jag ska ju vinna iår med så jag måste verkligen vara med! Hm, är jag riktigt snäll så kanske Niklas vill köa åt mig? (A)
haha nej det finns nog inte så många killar som skulle ställa sig i en kö flera timmar innan de öppnar för ett designersläpp. Med de brukar ju släppa några ex på internet klockan 12 på natten så får sitta uppe då istället och fösöka.
Men annars så är det ju väldigt mycket bättre för min ekonomi att låta bli.
Jag har faktiskt börjat överväga om inte en utlandsresa känns mer värt än ett par skor. Men jag är inte säker än. Det är ju trots allt Jimmy shoo, hur ofta kommer de ha ett sånt här bra samarbete igen liksom?

Nej börjar bli lite hungrig så ska nog slänga ihop lite köttbullar och makaroner :) Sen blire en massa plugg innan Idol.

föresten så lärde jag mig något på Engelskan idag! Första gången på ett år faktiskt, tummen upp för det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju börja med att stava Jimmy CHOO rätt ;)

2009-10-01 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0