Wella produkter

Idag efter produktgenomgången med wella så fick vi testa produkterna på oss själva. Det är ju lite svårt att sälja produkter och så om man inte kan säja vad man själv tycker om dom osv.
Så på mig testade vi deras färgschampo för brunt hår som har lite pigment i själva schampot, som fräschar upp den egna färgen man har alltså.
Så om en toning håller på att gå ur så är ett sånt schampo jätte bra att använda. Shampot har också en verkningstid på fem minuter.
Jag märkte faktiskt skillnad nu bara efter en gång så det var jätte bra!
Sen använde vi en self warming mask. Alltså en inpackning som blir varm mot hårbotten.
Och sen till stylingen använde vi lite värmeskydd och en leave in produkt som är vårdande.
Men eftersom både jag och Linnea är förälskade i Redkens proudukter var vi tvungna att ha i lite av den också.
Luktar så underbart!
Och allt det här kan man ha i utan att håret känns tungt och blir fett. Så det är jätte bra!
Vi har börjat med en säljartävling nu när vi har kunder och de fem som säljer mest produkter i varje klass vinner schampo och balsam :)
Så nu ska jag prata på kunderna en massa produkter ;) haha


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha,vill du höra en liten rolig grej? :)/Jossan

2009-11-07 @ 15:25:20
Postat av: Carolina

Sv: Ja klart jag vill! Vad är det roliga?

2009-11-07 @ 15:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0