Tur i oturen

Haha, fyfan vilken jäkla oturseftermiddag!
Har glömt att berätta det men jag har varit på arbetsintervju idag för mcdonalds här i falun. Hade bokat tid halv 5 men det var ett tag sen jag gjorde det och hade därför fått för mig att det var klockan 5!
Plus att jag hade mina papper med cv och sånt i en bok som jag har till skolan.
Fråga mig inte varför dom låg där. Men självklart carolina, självklart så glömer jag dom papperna i skolan! Så vid strax efter fyra när jag var på väg till bussen sprang jag förbi skolan och tänkte hämta dom, men det var ingen i frisörhuset så alla dörrar var låsta!!
Sprang till bibloteket och tänkte skriva ut nya men så fungerade inte skrivaren, springer till bussen och kommer på att jag skulle på intervjun HALV 5 och inte 5!
Höll seriöst på att börja grina, varför ska allt hända mig liksom?
Men så kom jag till Clarion hotell där det skulle vara och som tur var ( tur i oturen ) så var alla intervjuer försenade typ en timme!
Och plus att man fick skriva i nya papper så ingenting behövdes egntligen. Intervjun känndes rätt bra sen iallafall.
Men 300 sökande 15 jobb? Stor chans liksom...
Men vi får håla tummarna och vänta och se :)

Nu har jag iallafall pratat med min favorit kille och snart börjar DH, lite bättre saker än allt annat skit som hänt idag.

Föressten så håller våran nyinflyttade granne på att målar så det luktar färg i hela trapphuset! uuuh

Nej nu ska jag kolla på DH!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0